nyårslista, only for you

Hur har ditt 2011 varit?
Började dåligt, men slutet blev bra!


Blev du kär i år?
Nope :)

Vad önskar du att du hade gjort mer?
Inget särskilt, levt livet kanske. Kommit i tid ;)


Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat

Vem har du umgåtts med mest?
Isabelle :) Blev så från sommaren och våra MSN-kvällar.


Bästa minnet från 2011?
Göteborg tror jag! Är en resa man sent glömmer.
Och när vi inte har läsk på nyår för vi vaknade sent. Ringer runt till halva åland. Ha de gött.


Är det något du saknade under 2011 som du vill ha år 2012?
Läsk. Nej, men jag vet inte. Komma i tid kanske


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare :)


Var det mest lugna hemmakvällar eller vilda partykvällar?
Lugna hemmakvällar och skogspromenader.


Vem/Vilka saknade du?
Har inte umgåtts så mycket med Daniel, Sara och Lina. Så de har varit saknade!


Största misstaget?
Ja du.. Att lita på vissa människor.

Tror du att år 2012 kommer blir bättre?
Ja, vi dör ju i december så jag hinner iaf bli 18! :D


Vad gjorde dig riktigt glad i år?
Att mina föräldrar litar på mig.


Har du några löften inför år 2012?
Hm.. Att leva livet. Och ha grymt kul


Har du haft ett förhållande under 2011?
Inte direkt


Hur skulle du beskriva din stil 2011?
Snygg faktiskt.


Vars reste du nånstans?
Göteborg, Åland, Norrland,


Vad ser du mest framemot med år 2012?
Att jag fyller 18!! :D

Kommentarer
Postat av: Danni

HAHAHAHHAHAH när har du gått skogspromenadder?? -.- :P

2012-01-02 @ 23:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback