Skön morgon.

Ligger i sängen och har haft världens sämsta morgon. Allt tack vare min kära kusin Tobias. Norrlänning som inte fattar nånting. Skulle åka o möta han klockan 9 imorse för då skulle hans tåg komma in. Jag som kom hem runt 2 inatt var lite slut.
Tobias ringde mig 13 gånger och till sist sa han att han skulle ringa när de var i Uppsala. Jättebra, de skulle vara där på en halvtimme. Det gick 2 timmar, fortfarande inget samtal. Sen skulle jag bestämma hur jag skulle jobba nu på lovet. Sen när jag precis har somnat om, då kommer Kicki och säger att pappa hämtar Tobias för tåget är försenat till klockan 12. Som jag visste. En timme senare runt 11, då ringer han och ska berätta att pappa ska hämta han. Och nu när jag äntligen sov djupt och var inne i min sömn så hör jag hur någon öppnar min dörr. Tobias och pappa. Favoritkusinen är här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback