Eftersom jag är 17 så har jag ju tid för detta på helgerna..

DIN/DITT FÖRSTA:
operation: Har aldrig opererat mig.
piercing: Hål i öronen när jag var några månader, utan de så är den första läppen.
sport: Dans
husdjur: Kanin
semester: Gotland, danmark, kommer inte ihåg :)
konsert: Darin, Magnus Uggla, och Lena Ph, :D
kärlek: Aaron ;)

JUST NU:
äter du: Ingenting, men ska snart hämta ostbågar..
dricker du: Saft
ska du: Göra klart detta, ta med datorn in till rummet och lägga mig och se på film :)
lyssnar du på: Somebody that I used to know
väntar du på: På att filmen ska bli klar.
tittar du på: Dig
har på du på dig: Gråa stora mjukisar, och ett oversize linne.

DIN FRAMTID:
barn: Två stycken. En son först. Vill att min andra unge ska ha en storebror. Ska ha speciella namn. Inget vanligt.
giftermål: Om det är rätt kille, och han friar. Och det känns rätt.
karriär: Bartender, sen får vi se!

VAD DU FÖREDRAR:
kramar eller kyssar: Kyssar, men både och är ju definitivt bättre!
kortare eller längre: Längre
snygg mage eller snygga armar: Armar tror jag.
busig eller lydig: Busig. Helst badboy. (y)

HAR DU NÅGONSIN:
kysst en främling: Någon random på en fest, ja.
tappat bort glasögon/linser: Solglasögon ja.
brutit ett ben: Nej
rymt hemifrån: Nej, men sa det ofta när jag var mindre :D
röntgats: Nej
krossat någons hjärta: Inte vad jag vet. Jo, en kille i 2:a klass eller nåt.. Men han har säkert kommit över det ;)
nobbat någon (som haft känslor för dig): Ja.
gråtit när någon dött: Japp

TROR DU PÅ:

kärlek vid första ögonkastet: Nej..
gud: Nej
mirakel: Mirakel och mirakel..
aliens: Nåt finns säker
magi: Nope
ett himmelrike: Himmelrike vet jag inte, men nåt är det efter döden iaf.
tomten: Ja
änglar: Inte änglar, men andar.
transformers: Det vet du

BLANDAT:
önskar du att du bodde någon annanstans?
Eh.. Ja. I Los Angeles.
tycker andra att du är attraktiv? Alla tycker det :)
dricker du? Ibland
använder du droger? Varje dag, varje minut. Nej, har aldrig testat :)
vilket schampo använder du? Varierar
vilken parfym använder du? Victoria Secret-Berry Kiss (body splash), eller Christina Aguilera's Inspire
vad är du rädd för? Att dö helt plötsligt, att jag inte får uppleva allt.
gillar du att tvätta? Hatar det inte. Kan göra det utan problem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback