Here it goes again

Ser bara datumet 17 oktober framför mig..

Längtar till sportlovet som fan! Har en känsla att det kommer bli grymt skönt.
Behöver komma bort från skolan och bara ta det lugnt ha det grymt kul!

Vill bara bli 18, ta mitt körkort, dra iväg och leva lite.
Jag har jätte svårt för att se mig själv i en lägenhet, jobba från 10-19 varje dag och inte göra mycket. Jag vill ut, leva livet, ha kul.
Jag ska bli bartender. Där har vi hela lösningen. Har velat bli det sen jag var liten, har alltid tyckt att det verkar vara ett kul jobb.
Bra musik, blanda drinkar, servera och prata med folk.
När jag såg Coyote Ugly när jag var mindre så höll jag på att dö. Det var det jag ville. Stå på en bar och servera.

I alla fall att testa på någon gång. Jag har frisörutbildningen i min ficka. Kan säkert komma långt med den. Vill jobba med en massa andra saker än att bara vara frisör hela livet. Kan jobba som det tills jag har råd att börja bartenderkursen.

Fast 18 egentligen. Där ska jag bara ha mitt lilla stopp. Fixa lägenhet, leva och ha kul. Jobba med något inom Sverige. Runt 19-20, då, då ska jag iväg och börja någonstans. 
Se på filmen, så förstår ni säkert mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback