LOL

Hemma nu efter ha varit på bio och sett LOL med Danni. Hon hade sett den igår men den ungen kan se en film på bio 20 gånger om hon tycker att filmen var bra.
Var på Vårdcentralen idag för mina ögon också. Satt där och väntade i en halvtimme innan vi fick hjälp. När jag kommer fram till receptionisten säger hon att jag ska komma tillbaka mellan 8.30-10.30 imorn för det inte finns någon tid nu, för de stänger om 10 min. Jaha, men det var ju självaste fan. 
Jag? Upp klockan 8.30? Jo, tjena. Men ska faktiskt försöka. Ska ändra min livsstil nu. Måste börja bli lite nyttig, ska ut och gå/springa imorn. Ta något nyttigt till frukost. Ska även ta livmoderhalscancer-sprutan imorn. Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback