Midsommar lite kort

Har inte bloggat på ett tag, men fan vad blogg.se's sida suger nu.
 
Hade årets midsommar i alla fall. Big Brother version 2. Premiär nästa midsommar.
Nej, men har haft en underbar tid, saker och ting som hände går inte ens att förklara. Som att Ville satte sig i en stol och nös, hela stolen brakar ihop. Finns inga ord för det.
In med bollen i mål med Jocke & Eddie. Vattenkrigen, ketchup i håret. Supande i tre dagar i sträck. 
"Jag har aldrig", "Sanning eller konsekvens", "Ölspelet", "Gissa ordet".
Man har lärt känna personerna som var med bättre än någonsin. 
Maten som jag och Sassa stod för. Eller ja, grillningen skötte Jocke. Men king var det.
Blåmärken, ögoninflammation, myggbett, allergichock. Herregud. 
 
Vi som åkte tåg däremot. Vi har haft rätt tur.
Började med att vi inte beställde några sittplatser, slutar upp i en egen kupé hela resan dit. Satt och drack lite, hade det asmysigt. 
Idag när vi skulle ta oss hem kom vi på att vi har tappat bort biljetterna hem. Jättebra. Skyller fortfarande på Eddie. Allt går att skylla på han. Nej, men så vi köper nya biljetter. Tågen är sisådär en timme sena, så vi hoppar på första bästa (inte det vi skulle med). Det gick alldeles utmärkt av kontrollanten, så det var bara att sätta sig. Egen kupé nu också. Men, vi köpte bara biljetter till Södertälje Syd. Men vart slutar vi upp med tåget utan problem? Stockholm mina vänner.
 
Hamnade på centralen och insåg att mitt tåg skulle gå efter en halvtimme. Bestämde mig för att åka till Fruängen och ta bussen därifrån. Slutade upp med att sitta och prata med Eddie i 2 timmar istället. Bästa ♥
Så, kom väl hem runt 00.20 och nu ligger jag i sängen och ser knappt vad jag skriver längre. Just det. Jag har åkt på ögoninflammation. Skönt. Så ser lite sisådär nu. Blir väl bättre snart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback