För att jag tycker så.

Namn: Denise Susanne Nathalie Karlsson Eriksson. Slå den ni!

Ålder: 17, 18 i oktober.....

Längd: 1.58

Sko-storlek: 37

Född: Nacka BB

Bor: Skogås

Gör just nu: bloggar och lyssnar på musik


Allmänna frågor:

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Sätter andra före mig, social, ger folk många chanser

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Har lätt för att klaga, kan låta otrevlig i tonen fast jag inte är det, säger ordet "va" jävligt ofta.


 

Vad är du rädd för: Om jag kommer få en egen familj eller inte, döden, spindlar.

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Att jag har lärt mig att jag kan vara mig själv vartsom. Gillar folk det inte så behöver de inte umgås med mig.

Det roligaste jobbet du haft/har: Stadium och turistguide.

Har du körkort och egen bil: Nope, ska snart börja övningsköra.

När tod du ditt körkort: Igår.

När grät du senast: I höstas, men har säkert hänt efter det.

När skrattade du senast: Någon timme sen, till Big Brother

Vem åkte du bil med sist:
Pappa

Vem åt du mat med sist: Satt med Danni, men åt inget.. Så antar att det är Isabelle och Gabbi.

Vem sov du hos sist: Isabelle

Vem sov hos dig sist: Isabelle

Vad var du rädd för när du var liten: Spindlar,

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Cheerleader. Haha, senare bartender.

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Inte så många gånger faktiskt.. Bara 150 gånger. Nej, skojar bara :)

Värsta smärtan du råkat ut för:
Ja du.. Kommer inte på någon riktigt stor smärta som har hänt mig.. Men största chocktillståndet var nog när jag & min syrra voltade med en 4-hjuling.

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Vänner som man kan berätta ALLT för.

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv:
En kille.

Har du någonsin sportat:
Japp, gick på Friskispass när jag var mindre, dansat, gymmat, men nu så ligger det på vilohyllan

Någon du ser upp till: Rebecca & Fiona, som kända förebilder.

Vad finns alltid i din handväska: Nycklar, busskort, mobil, bankkort, mynt, kvitton

 


Har du varit utomlands någon gång: Japp

Vilken plats var finast: Thailand!

Största stad/städer du varit i: Bankok.


Lite mer personliga frågor:

Har du någonsin tagit eller provat droger: Japp. Smoke weed everyday! Nej, men, inte droger.

Rökt: Det ni!

Snusat: Det ni!

Druckit: Kan inte bli full.

Har du piercing eller tatuering: Japp. Har en piercing under läppen, ska snart göra anchors vid nyckelbenen tror jag.

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Lite smådryg, inte för dryg dock! Kunna flirta. Få mig att kämpa. Inte för mesig, ska kunna säga vad han tycker och tänker, även om det inte är snällt. Han ska se fräsch ut och ha bra klädstil.

Finaste komplimang du fått: Jag vet inte vilken den finaste är. Men har fått höra att jag är grymt snäll och ställer upp för folk, no matter what, och sen att jag e fin antar jag.

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: I tvåan, men då var det ju inte kärlek på riktigt.. Men annars så tror jag inte det..

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Ja, ganska.

 


 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Storstad. Göteborg.

Hamburgare eller pizza: Oj oj... Hamburgare får det bli.

Kött eller fisk: Kött.

Hund eller katt: Hund!

Aftonbladet eller expressen: Aftonbladet

McDonalds eller MAX: MEN VAD ÄR DET FÖR FRÅGA!?!?! MAX såklart!

Vin eller Öl: BIRA BIRA BIRA

Charter- eller skidsemester: Charter.

Sverige eller Utlandet: Utomlands

Sport eller nyheter: Nyheter

Hockey eller fotboll: Hockey!

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Trodde det var mörkhåriga, men blonda e oxå jävligt snygga. Så blandat där.

Sommar eller vinter: Sommar

Vår eller höst: Vår egentligen för det är skönare. Men höst för min födelsedag

Flyg eller tåg: Tåg.
Bil eller buss:
Beror på. Långa bussresor är jävligt sköna. Älskar att sätta mig på en buss och veta att man ska åka i 8 timmar! Fast bil är nog bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback